Merhabalar
30 aylık erkek çocuğum var. Her şeyi mamamama bazen BABA diyerek anlatmaya çalışıyor. hiç konuşma yok , bizi anlıyor ve istediklerini de hareketlerle bize yaptırıyor.
O konuşmayınca kendimi kötü hissediyorum böyle olunca neler yapabiliriz diye baktığımda o kadar çok dil terpisti çıkıyor ki karşıma kime inanıp güvenip gideceğiz bilmiyorum. Benimle aynı durumu yaşayıp sonuç aldığınız bir terapist var mı ? var ise tecrübelerinizi paylaşır mısınız
şimdiden herkese teşekkürler