Likayolcusu Karyakal 26 hafta olucam yarın ve bendede baydır oluyor sancı değil ama neden oluyır bilmiyorum yer mi değiltiriyorlar pozisyon mu değiştiriyorlar bilmiyorum
Likayolcusu Busra--54 sağlıkla gelsinler bi 30 latı 32leri görseydik en azından korkumuz geçerdi acılara mecbur saynıyoruz evlatlarımız için
Busra--54 Likayolcusu inşallah bide ikiz gebeliklerde erken doğum riski çok bu haftadan sonra çok dikkatli olman lazim deyince doktor bol bol dinlenicez artık rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde doğurmayi nasip etsin inşallah 🥰
sutlaacc Likayolcusu ay çok kolay gelsin zor tabi çocukda olunca sizd yardım edecek birileri oluyormu?
Likayolcusu sutlaacc etrafımda dolu insan var kendi annemin bile bana evime bi faudası yok maalesef 😔
sutlaacc Buketterenn hafif bir ağrı gibi mi oluyor? Kaç haftalıksınız ? Doktora söyleyin bakalım muhakkak genelde normL diyorlar yalancı sancılar da olabiliyor
Buketterenn sutlaacc 24+4 üz hayır ağrı yok sadece rahmim geriliyor gibi oluyor sanki içeriden ittiriyorlarmış gibi 🥹
Likayolcusu Buketterenn olabilir ben bazen kolkıla girmiş halay çekiyorlar diyorum 😅 herşeyi yapıyorlar 😁
Svgi06 Günaydın kızlar bizde tek yumurtayız 30da dogum gercekleşicek ben daha yirmiyken şimdiden agırlaştım ama dikkat etmeye çalışıyorum genede riskli çünkü hepimiz için hayırlısı olsun inşallah
Svgi06 Tek yumurtalar erken alınıyor 😟beklemek riskliymiş hayırlısıyla kucagmıza almakta nasip olur inşallah
Karyakal Ikiz_annesii bebeklerin yeri daraliyormus ondan sertlesiyormus doktorum cok buyuk sıkıntı degil dedi rahatladim valla ben