Ftm16 27 haftalık oldum ama kendimi patlayacak gibi hissediyorum bazen zor nefes alıyorum 30larda 35lerde ne olucak bilmiyorum 😬 sizde durumlar nasıl kızlar
Tugceee95 Ftm16 26+4 m bu aralar bendede tansıyon dusuklugu var daha dgrusu bu ne blmıyorum anlık sıcak basıyor ozellkle bıyere gıdıp geldımmı o an baylcak gıbı oluyorum sanıyelık snra gecıyor😅🙈umarım kalıcı olmaz 🤪
Tugceee95 Ftm16 hadi ya bende doktora sorsammı dıyordum daha ıkı uc gundur basladı bu sey valla dısarı cıkmaya korkuyorum kötü oluyor ya 🙈😬