Meltem_goksenin ben de geçen hafta görüştüm. Benim doktorum dışardan gelecek hastanenin doktoru değil. 2750 TL fiyat verdiler. Ücretin içinde olanlar bebeğin ilk muayenesi, sarılık testi, bebek bakım çantası ( içinde pişik kremi anne için göğüs ucu kremi vs ürünler varmış), bebeğin ilk kıyafetleri, Oda süsleme mini paket ( kapıya hoşgeldin bebeğim süs, tül, anne yatağına tülden fiyonk ve balon var) daha çok süsleme isterseniz ikramlık vs+400 TL. Ama süsleme yapan firmaya baktım yaptıkları 400 TL lik işler değil değmez bence kendiniz yapın daha iyi. Odalar güzel, 3. Derece yenidoğan ünitesi var. Doğumhane odalar ve yenidoğan ünitesi aynı katta. Benim muhtemelen sezeryan olacak gibi duruyor ikiz olduğu için. Sezeryan olursa 6. Katta ki odalarda kalıyosunuz. Bebekler yenidoğan ünitesine girmek durumunda kalırsa ameliytthaneden direk asansörle yoğun bakıma steril bir şekilde iniyormuş. Kendi hastaları için kuvözde her zaman kontenjan bulunduruyorlarmış. Medical park'tan bile yenidoğana gelen bebekler oluyormuş. Suit oda isterseniz her katta 1 tane varmış ücreti 500 tl. Fotoğrafçı cansu binay 350 TL den 1500 TL ye kadar paketler var.