Nurans doktorunuz yazdı ise kullanmanız gerekiyor kaçıncı ay ile alakasi yok ben hamileligimde iki üç kere kullandım üstelik kullanmasam baya kotuydum doktorlar zaten hamilelere uygun yazıyorlar yanlış anlamayın da şüpheye dusuyorsanizda doktora gitmenin anlamı olmuyor burda kullanmadım diyen olursa kullanmayacakmisiniz