Kızlar 2 aylık hamileyim çok feci diş ağrım vardı dişçi antibiyotik verdi geçmezse gelirsin dedi reçete yazdı kadın doğum doktoruma gösterdim yani asistanı baktı aldı kağıdı sonra içerden çıktı kullan dedi klamoks bıd 1000 mg ilaç bu ilacı kullanan varmı ben netten baktığımdada hamileliğin ilk 3 ayında kesinlikle içmeyin yazıyordu kafam aşırı karıştı