nur_4434 Hastanedeyim. Nst sonucunda bebeğimin hareketlerine az dedi doktor. Tansiyonum yüksek 13/9 başım da ağrıyor serum verdiler sonra tekrar nst çekilecek çok korkuyorum ☹️🤧 dua eder misiniz