Kızlar 18 nisanda sezeryan doğum var. Tabi ben normal anestezimi spinal anestezi mi karar veremedim. Spinalden korkuyorum açıkçası birşey hissederim heyecanlanırım diye 😞 Genel anestezide de anesteziyi atma süreci nasıl olacak bilmiyorum. Çoook kararsızım. Sizin önerileriniz nelerdir??? Özellikte narkozu çabuk atmak için neler yapılması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim