ben şimdilik park yatak aldım, inşallah bir süre onu kullanacağım. oda yapmak fikri başta gereksiz geliyordu ama şu an daha sıcak bakıyorum kendine ait bir alanı olması güzel bir de almadığımız her şey ertesi güne bile zamlanıyor 2 seneye ne olur Allah bilir. benim de kafam karışık anlayacağınız :)