Aysun0312 Merhaba arkadaşımın adetine 5 gün var belirtileri olunca doktora gitti kan değeri 850 çıktı ama kese görünmemiş değeri yüksek acaba ikiz gebelik olabilir mi diye düşündük adet geçmedi yüksek çıkmış sizin ikizlerde beta değeri kaç çıkmıştı
Berel06 Benim ikiz değildi ama beş gün varken 122 çıkmıştı yüksek değil sizin anlıcanız normal bi değer