Dilansncr Kızzzzlar 37+2 haftalığım doğum sancıları nasıl oluyor nerden sancılar başlıyor nerden giriyor şuan makattan bir sancım girdi afedersiniz korktummmmm 🙈🙈😫
sudamlasi Dilansncr belinden kasıklarına karnına doğru ağrı giriyo ve geçmiyo. Yani sancın gelirse kesinlikle anlarsın🤐
Htcmstfomer Dilansncr belinle kalca arasinda sicak gelir gibi olup kasiklarina iniyor diz kapaklarina kadr uyuşukluk gibi hissediyosun ve duzenli bir şekilde oluyor araliklari hep ayni oluyor süreleri 😊
S1903 Htcmstfomer yarım saatte bir okuyor dinlenince geçen cinsten🤭 hiç geçmeyeni nasıl olacak acaba allahım yardım eder inşallah 🙏🙏🙏🙏
kbra97melegi belden oluyo yani bana belden gelmisti sancilar dakika tutmadim hissettim cunku acayip ıkınma hissi geliyodu hastaneye gittigim zaman meger 6 7 cm acilmam varmista gittim yani bana boyle olmustu😊
kbra97melegi Deletedmom00012 sabah 5 ten 9 kadar bekledim sıcak su tutup ciktim 11.25de aldim kucagima melegimi 😊o kadar rahatlatiyoduki sıcak su anlatamam cikmak istemiyordum tavsiye ederim gitmeden deneyin
S1903 Bende 38+1 deyim henüz. Normal Doğum olacağını söyledi doktorum bebek her an gelebilir hazırlıklı olalım dedi ve 4 gündür belime bıçak saplanır gibi agrılarım oluyor . Bacağıma vuruyor ve geçiyor ..😣 bilmiyorum Doğum sancısı böyle bir şey mi😖 vurduğu zaman bunun daha fazlası nasıl olur allahım diyorum 😫
kbra97melegi Busratye dusta canim belime tuttum hafifledi sancim o kadar rahatlatiyo ki anlatamam ve doguma kadar özel hic bisey yapmadim sadece su
Busratye kbra97melegi suyun sıcaklığı dayanabildiğin kadar sıcak mı yoksa normal sıcak mı . Bende sıcak sulu birşeyler yapmaya çalışıyorum da
kbra97melegi Busratye normal sıcaktaydi suyun ayari zaten eylül ayinda dogum yaptim kendim ayarlamakla ugrasmadim sancidan onlar aklima gelmedi hic