melike098 Kizlar yarim saattir kasıklarımda gudip gelen bir baskı var ve gelince buyuk tuvaletim gelmis gibi oluyor dogum belirtisi mi bu 38+5 haftalık
Emanetimi_bekliyorum melike098 ben de de oluyor geri gidiyor dün seviniyordum doğururum diye geri gitti bugün
Belacivciv melike098 5 dk da bir, 1 dakikaya yakın sürüyorsa doğum belirtisi olabilir. Bi hastanede kontrol ettirin derim
melike098 Belacivciv 30 saniye falan sürüyor belden gelmesi gerekmiyor mu belden kasiklara yayilarak gelir diye biliyorum gecmezse askama kadar bekleyip gidiyim hastaneye bakalım
Belacivciv melike098 belden gelmesi gerekmiyor mu Evet bu şekilde oluyor. Aslında direkt olarak 5 dk da bir diye başlamaz diye düşünüyorum. Yarım saat, 10, 5 dk diye zamanla düşmüştü benim aralıkları düzenli olarak. Hiç geçmezse bir kontrol olursunuz, geçerse zaten yalancı sancıdır🙃