Kızlar merhaba 2 seneyi aşkındır bebek icin uğraşıyoruz lakin olmuyor bu clife ürününü kullanan oldu mu? Düzenli adet görüyorum. Yanı 2 3 gun oynar ama 3 günü geçmez genelde doktor bu normal dedi. Ne yapsam alsam mi? Sizin önerdiğiniz başka şeyler var mi? Folik asit kullanıyorum 1 aydir düzenli iciyorum