Kizlar merhaba, ben 22 martta çatlatma ignesi oldum bugün çatlatma ignesinin 16.günü dün veya bugün regl olmam gerekiyor ama hala olmadim, kasik agrisi bel agrisi mide yanmam oluyor , birazda rahatsizlandim hastaneye gittim doktor gebelik süphen varsa ona göre ilaç yazacağım dedi bende var dedim test yaptilar degerim 26,5 çıktı. Kizlar size hamilemiyim ? Lütfen yardimci olur musunuz basina böyle bir sey gelen var mi ?