Herkese merhaba kontrolden geldim. 36. Haftadayım bebeğin suyu kan akışı vs ultrason herşey normal ancak karın çevresi 2 hafta geri dedi doktor. İnsülin ve tansiyon ilacı kullanıyorum ama herşey iyi gidiyo hamilelikte 9 kilo aldım. Nst de normal. Bugün ki ölçümleri paylaşıyorum sizinle. Kafaya takmalık bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama eşim endişeli. 