Yyemus aynıyız sizinle bende dün duydum kalp atışını banada troitlerin normal insana göre normal ama hamileliğe göre yüksek bi oran dahiliyeye git göster dedi o kadar bundan sonrada ayda bir gelirsin dedi ben kusmam etmem bulantım olmamasına rağmen prilam yazdı ama daha kullanmadım olmayan bişey içinde ilaç kullanmak istemiyorum anlamadım gitti