Ecmaksy1 Merhaba kızlar 15. Haftadayız karnımda iki gündür batma gibi iğnemsi ağrılar var saniyelik çekilme gibi de biraz kasık değil ama sanki daha yukarısı bunun nedeni nedir acaba