Kdr25 Mrblar 14 haftalığım karın kasık ağrım var gazda var bu gaz sancısımı yoksa ters giden bişe mi var çok korkuyorum kanama vs yok sizlerde de oldumu bu haftada ?? 😞😒
Askagul13 Bende 14. Haftadayım benimde kasık batmalarım oluyor sürekli doktora gittim bir sorun olmadığını bağların gerilmesinden kaynaklandığını söyledi canım