smsnsvr_momy Bebgim2023 Yakın bi zamanda aynı posttan görmüştüm.Ordaki konuşmalara göre alan kişiler memnundu.Yüksek fiyata almaya gerek yok diyorlardı.
tunasmom Bebgim2023 ben bugün aldım daha önce kullanan insanlardan olumlu dönüşler almıştım aynı ürünü trendyoldada gördüm ordaki yorumlarda güzeldi 300 tl gayet uygun bence aldım bakalım 🙂
Sadiyes Bebgim2023 alakayamaydanoz Ben aldım daha önce bununla ilgili post actım. Herkes bunu önerdi bu yüzden ebebek şubat indirimlerinden 297 tl ye aldım. Henüz kullanmadım daha bebişimiz doğmadı ama ozaman post actığımda herkes fiyat performans ürünü demisti.
Zeyzey055 Bende aldım bugün emziriyorum hamileyim Manuel kullandım ilk zamanlar keşke böyle nirsey alsaymisim dedim memnun kaldım gercekten