Mavihanem Kızlar 5 aylık hamileyim doktoruma da soracam tabi aranızda boyatan var mı? Kaçıncı ayda boyattınız?
gulsah98 Mavihanem ben boyattım actırdım bile 2. Hamileliğim 2 sindede yaptırdım bi sorun olmadu hurafe onlar bana göre
Kubra-2363 Saç derisine dokundurulmadıgı sürece bebekle her hangi bir kimyasal birleşimi yoktur doğal boyalarla yapılıyor zaten