Mevaa18 Kızlar 39+3 üm gece adetin son günü gelen leke gibi açık koyu arası kahverengi leke gelmiş bu Nişan mı geceden beri de belim kasıklarım ağrıyor aşırı terliyorum adet olcak gibi sancılarım var tehlikeli mi hastaneye gitmeli miyim