Edakgndzzz PrensinibekleyenAnnee dün ilişki oldu bugün de olmalı mı ? Yoksa çatladıktan sonra mı olmalı
arirangg Edakgndzzz Evet yarın muhtemelen silikleşir yani çatlar. Eşinde sperm problemi yoksa bugün, yarın ve cumartesi gününü değerlendirin. Bildiğiniz sperm problemi varsa bugün ve cumartesi günlerini değerlendirin.
MelodyFairy Edakgndzzz spern sorunu varsa bir dolu bir boş yoksa çatlama günü bir olmak üzere 3 gün çatlama dahil
Edakgndzzz MelodyFairy morfoloji şekil bozukluğu sorunu var sadece. Hızında sayısında sorun yok. O zaman üst üste olsa da sıkıntı olmaz inşallah. Kafam karıştı
Edakgndzzz MelodyFairy teşekkürler ☺️ yanlış bişey yapmak istemiyorum o yüzden böyle detaylı soruyorum kusura bakmayın
Anonim16 MelodyFairy Benim 20 dk dan sonra kopkoyu oldu diğerleri bekleyince hiç koyulaşmadı. çok yanıltıyor insanı :(
MelodyFairy Anonim16 20 dakika bile çok aslında ama 20 dk yı geçerse hepten geçersiz o bu şekilde gördüm yumurtlama ama 5 dakika bile tam olmadan kop koyu çıktı