Duuygu Merhaba anneler 4 gün sonra sezeryan doğum yapıcam ama 38+3 üm bugün inanılmaz bir sırt ağrısı yaşıyorum bu bir normal doğum belirtisi falan mı ilk oğlum mecburi sezeryan olduğu için onda herhangi bir şey hissetmedim sırt ağrısı normal mi
Duuygu Hamileanne evet kilom var ama aslında sırt ağrısından kastım belimizin çukur kısmı olur ya orası
Hamileanne Duuygu ağrı belden başlatıp kasıklara kadar vuruyorsa o doğum sancısıdır yada belden başlayıp karna vuruyorsa