Z-ynp48 Kızlar 22 haftalığım rahim ağzı yetmezliğim var doktorum bugün 25 mm ölçtü, 37.haftaya kadar günde 4 progestan haftada bir proluton depot vurunucam. Serjlajı önermedi doktorum. Doğuma kadar hep yatış olacak. Rahim ağzı yetmezliği olup da sadece progestan ve iğneyle doğuma zamanında gidenler var mı, bebişini sağlıkla kucağına alanlar 🌸 olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var 🙏🙏
ES_es-Es Z-ynp48 serklajliyim , ama yine de çok dikkat etmeye calisiyorum,fazla ayakta duramamaya calisiyorum ,yemek ve lavabo için kalkıyorum ve sıkılınca evin içinde bir turluyorum bazen de oturuyorum ,çok dikkat etmeniz lazim,saglikla tamamlayın inşallah
yaseminaltintas Z-ynp48 ben de 21+6dayim muayenede alttan mi baktilar karindan mi. Benim de perinatoloji randevumda karindan 23 mm cikti kendi doktorum alttan bakti 35mm ustu ama karindan 23 mm cikiyor aksamlari bi tane progestan 200 mg vajinal yoldan kullaniyorum
Z-ynp48 ES_es-Es ah zamanın çabuk geçmesini istediğim bir an 🙏 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeciklerimizi 🌸 doktorum serklajo önermedi, progrstanla yola devam
ES_es-Es Z-ynp48 daha önce bir kaybiniz yoksa o yüzden onermemis olabilir,uzunluk değişken bisey anladığım kadarıyla aniden uzayıp kisalabiliyor,ne kadar çok istirahat o kadar iyi en azından riskli haftalar geçene kadar
Z-ynp48 ES_es-Es ilk hamileliğim evet 🌸 çok erken fark edildi Allahtan benim 16.haftada belliydi zaten kısalık, dediğiniz gibi çok kısa sürede değer değişiyor umarım yükselir 🙏
Tugceilyasoglu Bende 20.haftamda serklaj olmuştum şuan 32 haftalığım pruloton iğne vuruluyordum 3 günde 1. Doktorum onu kesti progestanla devam ediyorum günde 2 kere ve aylardır da kullanıyorum yani ameliyatlı olduğum halde kullanmaya devam :)
Z-ynp48 Tugceilyasoglu siz bu zamana kadar hep yattınız mı? Umarım bebişinizi tam zamanında sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız 🙏 inşallah ben de o haftaları görürüm doktorum önce 28. haftayı hedefledi sonra 32. Haftayı
Tugceilyasoglu Z-ynp48 yaklaşık 1 ay kadar hep yattım 28.ci haftayı görünce doktorum artık evin içinde kendi işlerini halledebilirsin dedi. Kendimi çok yormayacak şekilde hayatıma devam ediyorum şuan arada bir eşimle arabayla dolaşıp kendimi motive etmeye çalışıyorum 🙃
meliiisoz Z-ynp48 evet canım benim 16. Haftamda rahmimde açılma oldu ilaç kullandım 5 gün sonra kapandı açıklık ama kısalık devam etti doktorum 18. Haftada 26 mm ile dikiş attı şuan 29 haftalık en son 2.57 ölçtü rahim uzunluğunu riske atma başka bir doktorada görün
meliiisoz ES_es-Es hayır canım çok şükür bu haftaya kadar enfeksiyonum hiç olmadı doktorum en son detaylı ultrosonda kan tahlili istemisti idrar bile vermedim ama geçenlerde kendim vermek istedik verdim her şey temiz çıktı şükür cuma yine vericem kendi isteğimle doktorum hiç ver demedi bana ama
ES_es-Es meliiisoz doktor da benden istemiyor ama ben tedbir amaçlı 2 haftada bir veriyorum, sağlıkla gelsin inşallah süreçlerimiz
Deletedmom_50 meliiisoz canim enfeksiyon belirtisi ne bende sadece vajina agrisi var bide lavoboya girince hafif sancı
Merakliana6 Z-ynp48 bende aynı durumdayım . Otururken filan Batmam okuyor aniden yerimden fırlıyorum Allah’a emanet gidiyoruz… Rabbim doktor ihmalinden korusun