meryem_06x pazartesi yaptırdım kanları verdiyseniz normal beslenebilirsiniz ben önce kanları verdim açken o sıvıyı vs içtim ama usgye girmemiştim ebemi aradım bekleyeyim mi diye oda yok kanları verdiysen normal beslenmeye dinebilirsin demişti bende kanları verip çıkarken hastanenin önünden simit poğaça vs aldım öğlenden sonrada ultrasona girdim herşey temix çıktı şekerim falan yok çok şükür