Kızlar 1,5?yıldır evliyim 23 şubatta düşük yaptım çoçuğum kolay olmuyordu pcos olduğumu öğrendim şimdi tedavideyim femara ve gonal f kullanıyorum adetin 5 günü kullan dedi ,dün 5 günü kullanmaya başladım bugün 6 gün hafif adetim devam ediyor çok az az geliyor hiç 6 gün olmazdı