Yenihamiss96 oglum hemen gösterdi ikinciye kizim olacak oda 14 haftalıkken gösterdi ilk soruşumda gördü doktor ama ben emin olmak için ileri haftalarda da sormuştum bide bana karnim sivri diye herkes erkek diyor hala ama kac tane doktor kız dedi bazisi dogru cikmiyor buyuklerimiz doktordan daha iyi biliyor ya çünkü heo biseyler diyip kafa karistiriyorlar 38+5 olduk hala gorunce oglun olacak derler bana 🤭🥴