Sariilayda16 Kızlar çok şükür bugün keseyi gördük ama kesemiz boş 5+4 normalmi sizce boş olması 1,5 hafta sonra tekrar gideceğim
Nurkcy Sariilayda16 Normal daha çok küçük :) Ben 7. Haftada gördüm bebeği o zaman bile nokta kadardı.
fizikcianne Sariilayda16 4+6 da keseyi görmüştüm. 7+0 dada doktorum kalp atışı ve bebek anca gözükür deyip 7. Haftamda cagırmıstı
Hafsanur_miracc Evet evet gayet normal 7 veya 8. Haftanizda bebeğinizin kalp atışını duyarsınız.Tebrik ederim ♥️
Sariilayda16 Goncaa41 ilgihazaal merve_bulut Nurkcy Hafsanur_miracc Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ilk gebelik ve bilgim olmayınca korktum biraz 🥰🥰
Goncaa41 2hafta daha bekle öyle git derim çünkü geç döllenme sebebiyle daha geç oluşabiliyo kese ve bebek Benim öyle olmuştu Şuan boş olması normal yani Kişiden kişiyede değişir ama 2hafta garanti bekleyip gidin doktora
Serendipity16 Bende 5+5’te gördüm keseyi benimde boş ama burada yazılanlara göre 7’den sonra falan gözükür stres yapmayın ikimizde görürüz inşallah ❤️