Rocco_cecy İdrar yolu enfeksiyonum var doktor fitil verdi kullanmaya korkuyorum 40+0 haftalık bebeğim kullanan var mı 🙄🤔
Dyguss Benimde idrar yolu enfeksiyonum kronikleşmiş durumda. 37 haftalığım geçen hafta fitil kullandım bugün tekrar tahlil verdim maalesef geçmemiş antibiyotiğe başladık. Doktorun verdiyse kullanmanda sakınca yok