Gebeanne06 malesef çok oluyor canım besinlerine dikkat et sulu yemek yemeye çalış bol sebze ve su ayrıca biraz nohut kuru fasulye gibi yiyeceklerden i hafta uzak dur bana çok dokunmustu gazı almama rağmen kabizlikla alakalı sorun olunca ben hemen yeşil mercimek yapiyorum o çok güzel yumuşatıyor hem çok faydalı bebeğe hemde bağırsaklara çok iyi geliyor dene bı istersen doktorum önermişti yeşil mercimek çok besleyici iyi gelir diye suyunu iyice süzdür tabi