Kızlar selamun aleyküm 30. Haftalık gebeyim idrarımda enfeksiyon var doktor tek kullanımlık toz verdi ama bir ise yaramadı bol suda iciyorum kumda döküyordum biraz arastırdım kuru dut kaynatıp bir hafta icmek cok iyi geliyormus kullanan var mı aranızda bir sorun oldu mu? Bu haftalarda icilmez diyende var bilgisi olan yazarsa cok mutlu olurum