Senay1410- hiç stres yapma benimde 23 hafta da hem suyum çoktu hem kilosu ve bende de şekerden şüphelendi ve 28 haftada yükleme yapılcak dedi o süreçte beyaz undan uzak durdum daha çok protein ağırlıklı beslendim bol bol yoğurt salata ve en önemlisi su içtim yükleme yapmadan hem yapmış olduğum aile hekimindeki kan şekerim düzelmişti ve şeker yüklemesi ilk saatin az sınırda çıktı o da ciddi bir şey ilaçlık değil dedi ve doğuma kadar da böyle beslen ne sağlık için dedi ve şükürler olsun çok güzel geçiyor yükleme yaptım haftada kilo oldugundan az fazla idi o da yapısal olur dedi 31 hafta oldum 32 de kontrole gideceğim son durumu ne oldu bilmiyorum