gzlannesi burvancu iki tane fıtığım var canım en çok bundan korkmuştum bel ağrısı yaşarım normalde yaşıyorum hamileyken yandım derdim ama şuan doğurmak üzereyim Allaha şükür hiç bel ağrım olmadı🙏🏼