riskli bir hamilelik yaşadım, sonucunda normal yapmam imkansızdı çok korkuyordum sezaryenden doğum saatine kadar korkudan ağladım, epidural yapılırken bile ağlıyordum 😅 boş yere o kadar stres yapmışım çok kolay geçti sonrasında hafif yanma oldu ama iğne istedim ve bir daha ağrı yaşamadım.