Kızlar normalde ben regenesis kullanıyordum ama elim de son 14 tane kaldı 1 ay daha burdayım eczacı i mom var bizde eşdeğeri sayılır onu veririz bitince dedi de sizce nekadar sağlıklı başka ilaca geçmem OMEGA bu dediklerim demir hapımda yoktu birebir eşdeğerini verdi ondan sorun değil diyorum da bu OMEGA aklımı karıştırdı 🥴 18+2 haftalık hamileyim