Yeniiannee ben 33+4üm bir iki hafta oldu alalı ama bu tamamen bütçenize de bağlı.Bana mantıklı gelen büyük bütçeli şeyleri alıp kenara koyup bebek doğana kadar maddi olarak kendini toplamak .Ama eşim annesinin sözüyle hareket eden birisi mesela bizim şu an sadece arabamız var-onu da almaya nasıl karar verdi anlamadım da- tekstil,yatak,bakım eşyaları hiç başlamadık.Şimdi de çok fazla ödemesi var şimdi de annesi alın diyor ama ay sonunu göremiyoruz.Hani alıp da sonra indirime girer,yeni model çıkar bu tarz şeyler üzerse sizi erken diyebilirim ama yok takmam derseniz imkan varken alın bence.