Bugün kontrolüm vardı doktoruma ağrılarım olduğunu söyledim direk nts istedi yalancı sancı değil dedi 😓 rahim ağzımda incelip kısalmış dedi progrstan yazdı fitil şeklinde 2güne ağrıların azalmaz ise ciğer geliştirici vuracağız yatış yapılıp dedi süreç nasıl ilerliyor ilk doğumum sezeryan ama böyle ağrılarım sancım olmamıştı hiç 😓