Cansen bende aynı şeyi yaşıyorum. Hemde size göre haftam baya erken 22 haftadayım 2 hafta geriden geliyor bebeğim. Fetal dna tarama testi yaptırdım. Çünkü her gittiğim doktor bu kadar erken haftada beklemiyoruz dedi. İnanın nasıl geciyor günlerim bilmiyorum. Allah hepimize yardım etsin. Sizlerin ne güzel toparlar belki ama benim bu kadar erken ken toparlar mı artık bilmiyorum. Umudumu kaybettim 😓