Kızlar idrar tahlili verdim ödem sorunu icin . 25 haftalık ikiz gebeyim . Negatif çıktı . Normalde 24 saat idrar toplama mi yapılıyor ? Biri öyle dedi . Ama doktorum 24 saatlik idrar ver demedi . Sabah uyanıp ilk idrardan sonra gidip verdim . Yalnis mi çıktı acaba ? Tansiyon da dusuk zaten benim normalde yüksek çıkmadı . Lütfen bilgilendirir misiniz ?