Bez markaları nasıldır hiç bilmiyorum hepsinden alıyorum ağustosta doğacak bebeğim için. Önerisi olan var mı? Ve primanın bir uygulaması varmış. Bez fişlerini uygulamaya yüklüyorsun jeton biriktiriyorsun. Onunla da bez alabiliyormuşsunuz. Bilginize. Fişlerinizi kullanmıyorsanız bu amaçla prima fişlerinize veya ekran görüntülerinize talipim☺️