Bir şey soracaktım
Özele geldim bebek gelişimini öğrenmek için
Bana rahim duvarında kasılma var Nstye girmen gerekiyor işlemeleri yaptır dedi
Ama ben devlet takipliyim ve orada Nstye girmek istiyorum bir gün daha beklesem ne olur, bu durumu yaşayan var mı