Benimde öyle oldu canım 5 haftalıkken hafif lekelenmem başlamıştı ama kesede ve bebeğin gelişiminde bi problem yoktu doktorum bi ilaç verdi şu an 11. Haftadayım hâlâ arada lekelenmem oluyor bol su içmeyi ihmal etme yediklerine istirahatine dikkat inşallah bir şey olmayacaktır bebeğine ❤️