Ebruliiii_ Merhaba kızlar biz bugün 14+1 haftalığız ve birkaç gündür sık idrara çıkma olayım yeniden gün yüzüne çıktı. Bu haftalarda hala sık idrara çıkma şikayeti devam eden var mı? Bitmiş olması gerekmiyor mu artık?
Gam Ben 17+5 ’deyim hala devam ediyor , gün içinde aldığım sıvılardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Enfeksiyon tarzı bir şey yok çünkü
Ebruliiii_ Gam bende de yok ama normale dönmüş gibiydim ama birkaç gündür yeniden sıklaşınca bu durumun normal olup olmadığını merak ettim
Nskmkk Ben de bugün itibariyle 14+1 im aynı durum bende de var. Çok susuyorum bi o kadar da çok tuvalete çıkıyorum. Şeker mi acaba diye düşündüm