babymom_8 canım benim ilk doğumum suni sancıyla oldu sabah yatış yaptım ertesi sabah doğum yaptım. Hiç açılmam yoktu ama korkutmak gibi olmasın öldüm öldüm dirildim alttan Açılma var mı diye baktıklarında dahi çok kötü oldum. Şükür normal doğum yaptım 4 dikişim oldu ama aklım olsaydı evde sancımın gelmesini yada az biraz açılmamın olmasını beklerdim çünkü daha 20 gün önce 2. Doğumumu yaptım 3 cm açılmam vardı ama hiç sancım yoktu ilk doğumdan dolayı suni sancıdan çok korkuyodum ama 40 haftayı geçince suni sancıyla saat 10 da yatış yaptım o kadar hızlı açılmam oldu ki 3 saatte normal doğumum oldu ve hiç dikişim olmadı. Bu normal doğumsa ilki neydi dedim. Yani demem o ki az da olsa açılman olsun haftan geçmediyse bekle derim. Ayrıca ebe çok önemli bu süreçte onu anladım. Ben 2. Doğumumda pilates yaptım açılmamı o etkiledi ayrıca sancın geldikçe çömelip hafif ıkın o açılmanı çok hızlı ilerletiyor. Her sancın geldiğinde yap bunu 🥰 Sağlıkla al inşallah kucağına