AnnesiyimM53 Bir kromozom bozukluğu olan kızım var şimdi yine gebeyim 16 haftalık kontrole gidiyorum şimdi lütfen dua eder misiniz benim için gebelerin duası kabul olur lütfen 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥺🥺🥺🥺🥹
D-ua AnnesiyimM53 Sağlıkla, mutlulukla kucağına al canım herşey yolunda gitsin, rabbim her daim yanında olsun 🤲🤲🤲🤲
AnnesiyimM53 Teşekkür ederim hepinize rabbim sizede sağlıklı evlat nasip etsin gelişimi çok güzel haftasıyla uyumlu ve oğlum olacağını öğrendim rabbim ne duanız varsa kabul etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
AnnesiyimM53 3MelekAnnesiiii evet gittim ikili test ettirmiştim güzel çıkmış sonuç normal yani en son 15+5 de kontrole gitmiştim boyu geridendi 3 gün bugün gittiğimde 17 haftalık haftasıyla uyumlu dedi suyu gelişimi falan güzel dedi