Kızlar 28 gün oldu normal doğum yapalı dikişlerim çok acıyo hala oturmak işkence muayene oldum hafif enfeksiyon var dendi off o kadar dikkat ediyorum ben neden oluyo bu ..sizdede bu sorunu yaşayanlar neler yaptınız ne kadar zamanda geçti enfeksiyonu olanlar dua edinde geçsin be şu tuz dökmüş gibi nasıl yanıyor😔😔😔