Leydi9 3kuzuAnnesiyim diğer sayfa cinsiyet tahmini kesindi 12. Hafta da gittim erkek gibi ama kordon da olabilir dedi yanılma çok oluyor falan demişti
3kuzuAnnesiyim Leydi9 kiz cunku😀 yani bu kiz degilse benim ki neden kiz derim😀 sordugun ilk fotoda kac haftalikti
Leydi9 3kuzuAnnesiyim o zaman 12ydi dün de 13 haftalıktık doktor da ilk erkek demiştiniz dedim kordon da olabilir demiştim dedi ama instadaki melek abla da erkek dedi söyledim hatta doktorun böyle dediğini oruç başına vurmuş dedi 😂
3kuzuAnnesiyim Leydi9 o hala erkk mi dio 😀 dur bakım banada ısrarla kız dıodu ama benım bebegıme benzer bebek attım onada kız dedı ama o bebek erkk
GozdeGunduzz 3kuzuAnnesiyim bana da bakar mısınız https://imgyukle.com/i/QWweTy https://imgyukle.com/i/QWw3mM