Evremada 35+2 deyim bebek arabası bahara kadar almayı düşünmüyorum... hastaneden kalın battaniyede çıkartcam zaten arabayla gitcez eve puset vs baktım ama bana kullanışsız saçma geldi let go 2 defa 3 defa kullanılmış çeşit çeşit marka pusetlet ana kucaklarıyla dolu boşuna evde kalabalık edecek gibime geliyor benim