Busraakay_26 Gamzeaydin13 emzirirken de hamile kalma olasılığınız var süt koruma olayı vardır ama 100%100 korumuyor Ayriyetten bazı insanlar regl olmayı çok geç görebilir test ya da kan verin içinizi rahatlatırsınız
Gamzeaydin13 Busraakay_26 hamile değilim canım düşünüyorum hamilelik yumurtlama oldugunu nasıl anlarım adet olmadan