Nepenthe Pemberuya sabah sabah iki a101 gezdim hiç bişey yok bi lastikli çarşaf bide 5 li hastane çıkışı aldım başka birşey gelmemişti zaten katalogtakilerin hiç biri yoktu
Zehross03 Pemberuya zıkkımmm sabahın köründe talan etmişler paketlerini söküp söküp atmışlar ortaya yazık bi müslinle patik bulabildim sadece bebişime :(:(
Pemberuya Zehross03 yaa benim eşimde müslin bez pike bide ikili cam biberon almış büyüklü küçüklü ilçede yaşadığım için biraz iyi oldu
Liliales Pemberuya bizim de bebiş küveti daha hiç kullanamadan kırılmıştı ondan aldım ama gözüme bi küçük geldi bilemedim artık ne kadar kullanırsak 😊
AsyAyse Pemberuya a101 mobil uygulamada hepsinden var içinde kalan alamadiklarin varsa sipariş verebilirsin. Bende nevresim takımı siparişi verdim mağazada kalmamıştı. Daha önce de kullaniyodum uygulamayı. Bir bak canım
ilzannliy nilaydatokus https://www.civilim.com/lava-baby-mama-sandalyesi-minderi-sevimli-hayvanlar-lva-2020 Ben bunu beğenmiştim renkleriyle uyumlu diye ama stoğu tükendi gelir elbet. Ebebekte de benzer ürünler satılıyor canım.
anneolmakzoramagulusuyeter_ Pemberuya ne pike gördüm ne nevresim bı tane çarşaf aldım beşli aslanlı takım aldım çok tatlıydı bide yelek aldım. Nohut battaniyeyi beğenmedim çok ince geldi bana almadim
Pemberuya anneolmakzoramagulusuyeter_ nohut battaniye internetten getirtmiştim ama çok küçük bide incecik aynısı sanırım